TUSKIEN KYYNELEITÄ

 

        Pävästä toiseen oon yksinään täällä
        yksinnää saan murheeni niellä.
       Olisi kyllä ystävä mulla yksi jolle kertoa itkeä huolia
       pois.Vaan om liian kaukana hän ja kaatuu maailma luoltani
      kohta kokonaan.
      Rakkaani ei kuuntele murheitani mun ei ota tosissaan jos kohta tähän      tukehdun.Ahdistaa mieltä ja kyyneleet vierii poskille vaan ei ole      olkapäätä johon takertua ja kertoa että kaipaan läheisyyttä.
     Ymmärrystä muuta seuraa kuin koti ja lapset vaan.
     Sinä pakenet aina kun tarvitsisin sua et paikalla ole juuri koskaan
    siks tukehdun kohta tähän tuskaan joka raapii mut riekaleiksi ja riistää
   minut pois tästä maasta niin ihanasta.

   Kunpa kuuntelisit kunpa olisit tukena kumpa pitäisit minua sylissä ja
   sanoisit että olet aina siinnä jos tarvitsen .
   Kumpa tuntisin oloni tärkeäksi jotten enää ahdistuisi yksinäisyyteen!
   Tahtoisin täälätä pois kun kyynel vierii poskelle !
   Tahtoisin olla jossain kauniissa joka saa ajatukset liitämään pois täältä synkästä tuskasta .

   Minä olen sinun jos sinä olet minun olisin onnelisempi.
   Tunnen olevani vain sinun menemisiesi edessä tiellä hidasteena et sinä
   minusta juurikaan taida välittää .
   Kuitenkin olen se nariseva paska akka joka aina nalkuttaa samaa!

 Voisinpa sanoa minä lupaan etten ole en nalkuta en turhaan enkä turhasta
 mutta , et sinä sitä uskoisi.
 Sinä pirstoat sydämmeni kohta kokonaan jos et pysy luonani olennkkaan.
 Tahtoisin sinulta aikaasi riistää itselleni niin kuin nuo muutkin tekevät!
 Ei ole reilua että saan tuntea olevani se toinen tai kolmas ja ne muut menevät edelleni !!!!
Niin se ei saa eikä saisi olla !

 Sydämmeni hakkaa sataa ja paikat alkavat taas täristä masenus valtaa mielen
 ja alkaa pelottaa....
 Mitä minä teen minne muka mennä kun ei minnekkään pääse ei millään???!!
 Olen kuin häkkiin lukittu lintu lapsineen jota i kukaan päästä pois ..
 Se saa surra yksinään eikä ketään kuule ei ole auttajaa koska kukaan ei sitä halua auttaa !!

 Pelko on kauheinta jaksanko kykenenkö olemaan vielä huommenna ?
 Jaksaako sydämmeni takoa ylikierroksilla vai pysähtyykö se tähän.
Kyllä minä sinua ymmärrän on menosi kai sinulle tärkeitä ja ne muut!
Mutta eikö me tai minä eikö sinun perheesi voisi olla etusijalla
jotta he ei kärsisi.
Kaipaisi lapset sinunkin seuraa minusta on vain yhdeksi olenhan heille vain äiti.

Auta minut täältä synkkyydestä ja vie takaisin valoloon!
 Haluaisin sinut vierelleni silloin kun tulet töistä hukkua halauksiin ja suudelmiin tuntea itseni tärkeäksi.
 
Nyt en sitä tunne koska et viivy kotona kuin YÖLLÄ !
Riistät aikasisi muille vaikka täällä sitä kaivattaisiin .
Haluaisin niin olla Onnellinen vain sinun kanssasi mutta se ei oikein nyt
tunnu niin menevän.
Ei yksi leffa ilta korvaa kymmentä menetettyä, vaikka piristää sekin hetkeksi.

Sinua minä rakastan sinua ja lapsia !
Elämäni tarkoitus on teissä mutta jos yksi onhukassa olen toivoton.
Mietin kykenenkö parempaan mutt olen jo kaikkeni antanut kohta jo liikaakin.
Eiminulla ole enempää jos vielä jatkan kuihdun kokonaan!

Tarvitsen apua ja koska sinua ei voi sanoa tällähetkellä minun pelastajakseni
otan sen avun toisaalta en ajoi puhua kaikille tästä tuskasta joka minulla nyt on koska se ei kaikille kuulu!
Rehellisyys maanperii sanotaan siksi tahtoisin vain sinut!


Olen turtunut tähän ainaiseen yksin oloon ei ketään kelle puhua
ei ketään joka kuuntelisi
18:50 1.3.2006

 

    Taas viikonloppu ilman sua !!!
 
 Sä et sitte herää koskaan todellisuuteen
mä en tarvi muita mä tarvin sua ja sä et oikee haluu sitä et
puhuisin sulle mikä mulla on
minulla on HELVETIN ISO KAIPUU VIETTÄÄ AIKAA SUN KANSSA !!!
Ja sinä ent sitä minulle taaskaan salli ....


siis joudun taas tyytymään muitten seuraan koska onneksi minulla on ystäväviä
vaikka sinä niistä useammat olet jo karkoittanut pois !


MUISTA TÄMÄ AINIAAAN TAHDON SINULTA AIKAAAAAAA
AIKAA YHDESSÄ OLOON KUN ON VAPAATA
AIKAA AIKAA AIKAA !!!!
YMMÄRRÄTKÖ ???
0:22 4.3.2006


       Ei taas tätä yksinäistä olotilaa!!
toinen senkun vaa liitää ja unohtaa et mullakin vois olla hauskaa jos
ei tarvis olla ilman sun seuraa
miks joka ikinen viikon loppu on siunattu mun tuhoomisee ???
miks mä en saa pitää hauskaa sun kaa onks se nykyää kiellettyä??
arvaa ottaaks päähän ku toinen ei oo tajuavinaa miltä täällä tuntuu olla
aina vailla seuraa varsinkin sinun seuraa !!!
voi taateli kakku musta alkaa tuntumaa et tää on iha jotai kostoo mulle
miks mulla ei saa olla mitää vaan pelkkä kotona luusaaminen
koitas itte tätä samaa olet täällä illasta toisee muksujen kaa ja toinen liitää sinne ja tänne pitemmän päälle voin sanoo et mä hajoon
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mun fiilikset vois nousta kattoon jos ois toisin kaikki et sä huomaisit et mäkin oon täällä maailmassa ja koitan tosissani olla sun rinnalla
ei vaa oikee onnistu kun teikä ei oo ees hetkee paikoillaa
siinnä tulee semmonen turhamainen olo et oon vaa sun edessäs turhaa
ois kai parempi olla sunkin ku meikää ei ois
saisit mennä ja tulla kuinka lystää mulla on jo iha liikaa tätä
ahdistuneisuutta!
kuunteles joskus tiktakin kappale "samantekevää" se on ku repäisty meikäläisen tunteista !!!(siis kertosäkeet siitä kappaleesta !)
19:43 4.3.2006

         Hieman helpompaa

Vapaata ei juurikaan ole taas mutta olo on hieman helpompi.
Joka johtuu siitä että sain sinuun jonkinlaisen yhteyden
,vaikka ei se ole täydellinen.
Koitan kaikkeni että saisin sinut ymmärtämään miten paljon mekin täällä sinua tarvitaan.
 Sinä et ole yksin kaiken kurjuuden keskellä kyllä menee muillakin
välillä huonosti.
Minua väsyttää hirveästi ja sinä et huomaa sitä ollenkaan.
Sinulla on yksi huono puoli se on se  että käytät alkoholia Väärin
sinusta tulee ilkeä meille ja ehkä myös muille et ajattele silloin kuin itseäsi tavalla jota kukaan muu ei osaa ajatella samallatavalla kuin sinä.
Sen olisisi sinun opittava havainnollitsemaan.
Lauantaina sen näki kaikki että vaikka olet olevinasi kova sydämminen nii sitä sinä et ole !
Muistaisit että se tärkein sana joka tilanteessa on ANTEEKSI jos teet väärin
ja ANTEEKSI jos olet toisille se  taakka .
Ei sitä pidä hävetä...että on toista mitä esittää lopettaisit sen esittämisen ja olisit se sami jonka minä joskus tunsin ihan normaalina ihmisenä.
Minä tajusin sen Lauantaina että jos olen se mitä sinä tahdot en menesty rinnallasi vaan minun pitää olla se mitä et koskaan ole minulta odottanut!
Ongelmat voitetaan ei niitä kerätä lisää...
MINÄ EN OLE LUOVUTTAJA MINÄ EN OLE HIRVIÖ MINÄ EN OLE SE JOKA VALITTAA AINA
MINÄ VAIN KAIPAAN SINUN SEURAASI !!!!!!
13:52 6.3.2006


       TULEVAA VAI HARHA KUVAA ????

 Mä rakastuin sinuun vielä tiukemmin kuin mitä olin ennen rakastanut.
Sinä annoit minulle aikaa jota tarvitsin vaikka yksi siinnäkin mättää!!!!
sINÄ KOITAT AINA HEITTÄÄ SAIRASTA HUUMORIA MINUSTA JA MOLLATA JOKAISELLE MINUA näinkö sinä kaiken korjaat?????
Minua se satuttaa ja lujasti!!
14:42 11.3.2006

     Turhia Lupaksia

 Minunko pitäisi luopua kaikesta ???
Minunko pitäisi vaan olla ja elää / kärsiä ??
Minunko puolellani oikeus menee ristiin ja sinulla olisi
täys valta sen määräyksiin ??
Sinä lupaat joka päivä kaikkea mutta koskaan nuo lupaukset ei ole päteneet!!
koskaan en ole saanut sitä mitä olet sanonut tekeväsi.
RAkastan minä sinua mutta kaikesta en luovu !!!!
Ystäväni aion pitää ja se on sata prosenttisen varmaa !!!
Niitä kun minulla ei montaa ole sinun vuoksesi enää jäljellä =)
Ne vähäiset ystävät jotka minulla on tukee minua jaksamaan etttä en kuhdu kokonaan tälle taipaleelleni tässä maailmassa !!!
Se ei tarkoita että minä pettäisin sinua vain että ystävyys on tärkeää
kyllä sinä sen tulet huomaamaan !!!
Kunhan et lupaa enää turhia vaan tartut tekoihin !
Unohdat alkoholin ja ehkä tupakan seuraan vierelläsi samaa rataa!
Sinä merkitset meille paljon olet tärkeä ja me rakastetaan sinussa vain sitä puolta joka on se hyvä alkoholiton ISÄ !!!!
7:29 14.3.2006