Maailma on iloa tulvillaan,
naurua ja onnea pullollaan.
On turha murehtia olevaa,
mennyttä aikaa tai tulevaa.

Ota silmiisi hymy, huulillesi nauru
ja kuule elämän ikuinen laulu.
Vie kätesi lämpö päälle sydämen,
ja tunne voima oman rakkauden.

Rakkaus,
suurenmoinen rakkaus.
Onnen täyttymys
ja
mieltä nostattava huuma.

Mutta kaiken,
kaiken sen onnen keskellä,
piilee kavala loukku.
Kun olet kerran,
vaikka vain kerran,
astunut rakkauden labyrintin keskelle
niin voi sinua,
sinua raukkaa.

Sillä kun rakkaus ja onni,
niin tuo mieltä nostattava onni,
loppuu,
niin et enää koskaan,
koskaan pääse pois.    



taitto.gif
Haaveet

Olen kulkenut onnen tietä, teitä rakkauden.
Olen itkenyt kyyneleitä, onneain etsien.
Sitt´ löysin sinut ystäväin, täyttyi silmäin kyyneleistä.
Olin onnellinen - kun sinut mä näin,
ei rakkaus voi kadota meistä.
Yksi toive on mulla rinnassain, ett´oisit armahain.
Tunnen sydämessäin, tunteen ihmeellisen.
Silloin tiesin taas oi ystäväin, olin löytänyt onneni parhaan.
Jos kanssain jaat - kaiken rakkainpain,
sinut johdatan tähtien tarhaan.

Rakkauden roihu

Mun lempeni roihuu tulen lailla,
rakas olen sun lempeäs vailla.
Unelmoin lempes` ihanaa tulta,
saanhan sen rakas sulta?
Sun hymys`on lämmin kuin aurinko kesän,
mihin rakennamme lemmenpesän.
Teemmekö sen saarelle aution,
sielkö rakkautemme- onni on?
Vai teemmekö sen pilviin, unelmiin,
ja vaivumme onnen haaveisiin?
On onnemme
varmaan täydellinen,
uskothan- uskothan rakas sen.
Näin teemme rakkauden retken,
muistamme ain tään ihanan hetken.
Rakastan- rakastan sinua.

Unelma

Täytät syömein sä päivin öin,
oi sä kaunis, kaunis unelmain.
Täytät syömeni lämmöllä rakkauden,
oot onneni unelmain.
Viel'muistan sun suudelmas hellän,
ja tuoksus kuin kukkasen kevään.
Kun kiedoin käteni kaulalles, ja uumaas ihanaan, vaivuin lemmen hurmaan, hurmaan ihanaan.
Voi jos ikuisuuden näin, oisit mun, oi ystäväin.

Tässä sieluni levon saa,
vaikka olenkin väsynyt.

Olen omalla paikallani,
voi, sen sydän tietää nyt.

Niin monen monta mutkaa,
olen tehdä ehtinyt.

Ja viimeisessä hetkessä,
vihdoin kotiin löytänyt.

Anna elämän sinua kuljettaa,
ja sydämesi avarana vaeltaa.
Usko ihmisen sisäiseen kauneuteen,
ja kaikkeuden loputtomaan runsauteen.
Niin huomaat, että rakkautta on kaikkialla.
Ja se valaisee kulkuasi maailmalla.
Vapaudu sydän,
lennä taivaisiin!
Anna siipiesi kantaa,
valkeisiin unelmiin!

Uskoa et muualta
löytää koskaan voi,
kuin itsestäs' ja siitä,
mikä sielussasi soi.
Odotan...
Niin kauan kuin aika
sitä vaatii.
Luotan...
Niin täysin sydämin
kuin ikinä pystyn.
Olen tässä,
hetken ja ikuisuuden...
Avoimena ja valmiina
sulkemaan rakkauden syliini.

Olen keiju kesäisen niityn,
kun kukkasten tanssiin liityn.
Pehmeä maa jalkojeni alla,
Ja sinistä taivasta kaikkialla.
Tämä se on onneni herkin,
Luojan sivellin saa kunniamerkin!

Elämä itsensä paljastaa,
kun meidät syliinsä valjastaa.
Ja kultanauhoilla ihmeiden,
koristaa jokaisen sydämen!


Minä rakastan...

Niin paljon minä rakastan!
Lasten naurua,
lintujen laulua,
puron solinaa sulavaa,
sen kuiskausta rauhaisaa.
Ja lumisadetta sakeaa,
sekä omenaa makeaa.



Niin paljon rakastan!

Voisin kai loputtomiin jatkaa,
tätä rikkauteni matkaa.
Sen tiedän kuitenkin vain,
mikä aikaan tän kaiken sai.
Ja sydämeni laulaa,
niin paljon rakastaa!




Älä sure,
älä murehdi
elämme vain kerran,
sitäkin kauniimmin,
sitäkin paremmin.
Joskus se on vaan niin
vaikeaa ymmärtää.
Mutta jos sittenkin jaksaisimme,
hissun kissun,
päivän kerrallaan.



By:[Lady]Yö